Vidensfolk.dk - formidling af videnservicevidensfolk.dk  
formidling af videnservice

Med Vidensfolk.dk kan købere og leverandører   
af videnservice, let og effektivt, komme   
i kontakt med hinanden om løsning   
af konkrete opgaver   
 
  Søg løsninger og leverandører Få kunder og opgaver Om vidensfolk.dk Nyheder  Kontakt os
> Om vidensfolk.dk 
> Nyheder / RSS-feed / Blog  
> Betingelser og etiske retningslinjer
> Links & Ressourcer 
> Samarbejdspartnere  
> Referencer  
> Kontakt os
BACK Start > Om os > Nyheder / RSS-feed / Blog om vidensfolk.dk > Pressemeddelelse

Vidensfolk.dk på mobilen

Vidensfolk.dk kan nu benyttes på smartphones. Dermed er det blevet endnu lettere for købere og leverandører af videnservices, at finde sammen!

Vidensfolk.dk 09/03/2011
 

Vidensfolk.dk har lanceret mobil.vidensfolk.dk, som er bedre at anvende på smartphones, end den fulde version af www.vidensfolk.dk.

Målet med den mobile brugerflade er, at gøre formidlingstjenesten mere tilgængelig for brugere, der ikke har den almindelige computer ved hånden. Og det sker oftere og oftere, fordi vi i stigende grad bruger den håndholdte enhed som computer.

Mobilsiden sikrer, at Vidensfolk.dk's essentielle funktioner nu kan bruges på farten, af både kunder og leverandører.

Vi har dog givet vort leverandørnetværk særlig fokus under udviklingen af mobilsiden!
Jeg skal dæleme ikke ha' sådan en kameratelefon ...! 

 -
Sådan sagde jeg, da de blev introduceret for efterhånden mange år siden. Og det er der kun en ting at sige til i dag - og det er "HA!" - for siden da har smartphones invaderet os godt og grundigt. Den sidste generation af mobil-nægtere har overgivet sig og taget det mobile internet til sig!

Det er nu lettere for medlemmerne, at indsende kundeleads på stedet, når de - ude hos en kunde - møder en potentiel opgave, der med fordel kan løses af andre i netværket.

En henvisning til en opgave, som bliver til noget, igangsætter en positiv proces: 
 - kunden får hurtig og professionel hjælp til løsning af sin udfordring, 
 - finderen (lead-giveren) belønnes ikke alene med kundens agtelse, men også med en andel af Vidensfolk.dk's formidlingshonorar, 
 - leverandøren, som vinder opgaven, tjener penge og får en varig relation til kunden,
 - og så bliver der selvfølgelig også en sjat til overs til Vidensfolk.dk's drift, så vi kan formidle endnu flere opgaver.

Alt i alt en win-win-win-win situation, så jeg håber meget, at der kommer gang i henvisningerne via mobilen!

Mobilsiden skal ikke erstatte den 'rigtige' hjemmeside, som fortsat vil være Vidensfolk.dk's primære værktøj og kommunikationskanal. Der vil være ulemper forbundet med den lille brugerflade på smartphones, sammenlignet med, at bruge den almindelige hjemmeside på en computer. Mobilsiderne er f.eks. knap så informative og formularernes brugervenlighed begrænsede af smartphonens lille skærmstørrelse og tastatur.

 - Vi er stolte af vores nye mobilside, men anbefaler også, at de mere 'taste-intensive' handlinger fortsat sker via den almindelige hjemmeside og fra en traditionel computer. Det gælder kunders indsendelse af opgavebeskrivelser, leverandørers indsendelse af bud på kundeopgaver og nye medlemmers anmodning om optagelse i netværket.

Alle funktionerne er imidlertid klar til brug på
mobil.vidensfolk.dk, hvor især netværkets vidensleverandører opfordres til, at indsende opgave-leads "on the fly", så vi kan få mere gang i hjælp-til-selvhjælp formidlingerne. Brug også mobilen til at tjekke, om der er nye opgaver.

Vi er selvfølgelig nysgerrige efter, hvordan denne nye mulighed modtages af brugerne og vil meget gerne have tilbagemeldinger om dine oplevelser på mobilen ...


Erik Nielsen, formidlingskonsulent, grundlægger af vidensfolk.dk Henvendelse vedrørende denne pressemeddelelse kan ske til:

Erik Nielsen
vidensfolk.dk

Kontakt
 

Sådan virker formidlingstjenesten Vidensfolk.dk

Bemandingsmuligheder ... Vidensfolk.dk påtager sig arbejdet med at finde frem til mulighederne, så køberen kan koncentrere sig om at udvælge den løsning og vidensleverandør, der bedst dækker det konkrete behov. Formidlingstjenesten finder frem til et udvalg af kvalificerede løsninger og leverandører, præsenterer mulighederne for køberen og skaber kontakt til de leverandører, som køberen udvælger. 

Vidensfolk.dk’s søgning foregår både i og udenfor det etablerede leverandørnetværk. Det sker også på tværs af relevante videnservice-brancher, for at afdække det reelle udbud af løsningsmuligheder. Resultatet er, at der udelukkende formidles leverandører, der både kan og vil hjælpe med en konkret opgave.

Det er gratis at søge leverandører gennem tjenesten og køberen er anonym indtil selve kontaktformidlingen. Desuden kan åbne udbud annonceres målrettet mod tjenestens leverandørnetværk. 

På Vidensfolk.dk’s hjemmeside kan købere starte søgningen efter vidensfolk og videnservice-virksomheder kan registrere sig i leverandørnetværket. 

  Top


Vidensfolk.dk's formidlingstjeneste ... 
 

Videnservice køber ...
 - søg løsninger og leverandører via vidensfolk.dk - gratis og anonymt ... 

Indsend enhver type vidensopgave til os - og få den løst ved hjælp af professionelle eksterne vidensfolk:
  • Indsend en opgave - klik her
  • Læs mere om, hvorfor du skal bruge formidlingstjenesten - klik her
  • Læs mere om vidensfolk.dk - klik her

Produktblad for køberePDF produktblad:
Når der er brug for vidensfolk

Videnservice leverandør ...
 - få kunder og opgaver via vidensfolk.dk 

Alle typer vidensfolk søges til vort leverandørnetværk. Registrer din virksomhed og bliv en del af succesen: 
  • Registrer din videnservice virksomhed - klik her
  • Læs mere om, hvorfor du skal registrere din virksomhed - klik her
  • Læs mere om vidensfolk.dk - klik her.

Produktblad for leverandørerPDF produktblad:
Få kunder og opgaver

 

Nyhedsbreve, artikler og pressemeddelelser fra Vidensfolk.dk:

Viden er ikke LEGO-klodser (05/07/2013).
Danske ledere er fagligt dygtige, men skal ringe til en ven, når der skal gennemføres forandringer (19/06/2012).
Få hjælp fra de rigtige eksterne vidensfolk - uanset kontraktformen (28/06/2011).
Vidensfolk.dk på mobilen (09/03/2011).
Bedre ... men stadig ikke godt! - Julehilsen fra Vidensfolk.dk (23/12/2010).
Statsministeren indvarsler vækststøtte til den private sektor - en oplagt åbning for mere videnservice (06/10/2010)
Få hjælp til køb af videnservice - Vidensfolk.dk's kronik i ErhvervsBladet (30/11/2009).
I en tid med op- og nedture | CSR efter standarden ISO 26001 ... (04/10/2009)
Videnkøberens drøm ... - Pressemeddelelse (22/04/2009
Hvor effektiv er køberes søgning efter vidensleverandører og -løsninger?
Effektiv søgning efter videnservice leverandører og -løsninger
Event-omtale: KarriereKick på Syddansk Universitet (29/11/2008)
Nyhedsbrev nr. 2/2008 fra vidensfolk.dk (17/10/2008)
Nyhedsbrev nr. 1/2008 fra vidensfolk.dk (15/09/2008)
Nyhedsbrev nr. 1/2007 fra vidensfolk.dk (15/08/2007)

 

Vidensfolk.dk er en professionel formidlingstjeneste, der gør både kunder og leverandører glade ...!

Tilmeld E-mail
Afmeld E-mail

Din hovedinteresse
vedr. videnservice:
Køber af
videnservice
Leverandør af
videnservice
Netværk / orga-nisation vedr. videnservice
Dit navn
Mailadresse

 

Information om nyhedsbreve 
- klik her:
 



Nyhedsbreve
Udgives via e-mail nyhedsbrev og RSS
[ Tilmeld / Afmeld ]

 
  

 

|  Opdateret: 18-06-2012   © Manator Aps - Herthavej 7, DK-7000 Fredericia - Tlf.: 75 95 44 46 - Mail: info@manator.dk  |

Køb videnservice
>
Søg vidensfolk

Sælg videnservice
>
Bliv registreret

Netværk og organisationer
Bliv partner

Om vidensfolk.dk
Læs mere

Bookmark and Share

  Nyheder / Presse

Viden er ikke LEGO-klodser (05/07/2013).
Danske ledere er fagligt dygtige, men skal ringe til en ven, når der skal gennemføres forandringer (19/06/2012).
Få hjælp fra de rigtige eksterne vidensfolk - uanset kontraktformen (28/06/2011).
Vidensfolk.dk på mobilen (09/03/2011).
Bedre ... men stadig ikke godt! - Julehilsen fra Vidensfolk.dk (23/12/2010).
Statsministeren indvarsler vækststøtte til den private sektor - en oplagt åbning for mere videnservice (06/10/2010)
Få hjælp til køb af videnservice - Vidensfolk.dk's kronik i ErhvervsBladet (30/11/2009).
I en tid med op- og nedture | CSR efter standarden ISO 26001 ... (04/10/2009)
Videnkøberens drøm ... - Pressemeddelelse (22/04/2009
Hvor effektiv er køberes søgning efter vidensleverandører og -løsninger?
Effektiv søgning efter videnservice leverandører og -løsninger
Event-omtale: KarriereKick på Syddansk Universitet (29/11/2008)
Nyhedsbrev nr. 2/2008 fra vidensfolk.dk (17/10/2008)
Nyhedsbrev nr. 1/2008 fra vidensfolk.dk (15/09/2008)
Nyhedsbrev nr. 1/2007 fra vidensfolk.dk (15/08/2007)

Vidensfolkets markedsforhold 
Vidensfolkets markedsforhold
Se analyse-
resultaterne